Home Services Selfservice en automation services

Selfservice en automation services

Eindgebruikers zijn gewend via applicatiewinkels en webwinkels applicaties aan te vragen en producten te bestellen. Deze bestellingen krijgen ze ook nog snel aan huis geleverd. Deze ervaring nemen gebruikers mee naar hun werkomgeving. Ze vragen eenzelfde benadering van de IT-afdeling. IT-afdelingen moeten daardoor steeds sneller leveren tegen een constante kwaliteit. En dat gebeurt vaak met een beperkt aantal IT-specialisten.

Selfservice automation services van Conclusion FIT biedt hiervoor de oplossing. Service automation ondersteunt de IT-afdeling bij het uitvoeren van taken. We richten regelmatig terugkerende handelingen in als geautomatiseerde processen. We ontlasten de IT-afdeling door de toegang tot deze processen aan te bieden via een gebruiksvriendelijk selfservice portaal. De IT-afdeling kan zich hierdoor richten op andere werkzaamheden. Tegelijkertijd biedt deze werkwijze een verhoogd serviceniveau aan klanten. Met selfservice automation services neemt de efficiency en klanttevredenheid van de IT-afdeling toe.   

Met Biomni Front Office zetten we een complete service-catalogus op. We bieden diensten aan via een intuïtief selfservice portaal aan gebruikers. De service-catalogus biedt een aantrekkelijke app- en webwinkel. Daarmee is het mogelijk op een toegankelijke manier applicaties, accessoires en bijvoorbeeld kantoorbenodigdheden aan te bieden. Daarnaast is het mogelijk met Front Office alle aanvragen op het gebied van bijvoorbeeld HRM, Facilities of IT via selfservice af te handelen. We richten het portaal volledig in de gewenste huisstijl in.

Conclusion FIT beschikt over de kennis en juiste producten om klanten te helpen bij het opzetten van service automation. Onze specialisten voeren het totale traject uit, van het ontwerp tot en met de implementatie.